Про нас

Гарантія

Гарантія надається згідно гарантії виробника.

Повернення та обмін

У випадку заводського браку заміна товару проводиться безкоштовно.

У всіх інших випадках товар належної якості поверненню та обміну не підлягає згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Перелік товарів, які не підлягають поверненню та обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна і постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір'яні та пухові вироби;
  • рукавиці;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати і засоби;
  • предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.

Якщо ви виявили, що товар не працює, необхідно зробити фото або відео проблеми та повний опис — коли отримали товар, коли виникла проблема, як проявляється, за яких обставин.

Якщо проблема не може бути вирішена клієнтом, необхідно надіслати товар на діагностику, на її підставі ми зможемо визначити — це брак чи неправильне використання товару, підлягає він ремонту, заміні повністю або частково. Якщо на фото або відео ми бачимо, що є явний брак ми відправляємо клієнту заміну, після того, як ми отримаєм бракований виріб.

Вартість транспортних витрат у разі заміни браку

У разі виявлення браку протягом 14 календарних днів із моменту відправлення його клієнту (дефекту від виробника), витрати на доставку до нас та відправлення назад клієнту оплачує магазин.

У випадку, якщо брак за фактом не був виявлений або це було неправильне використання товару клієнтом (не докрутив, не так вставив батарейки тощо), оплату доставки до нас і назад сплачує клієнт. Саме тому важливо переконатися, що ви усе зробили правильно й непрацюючий товар дійсно має брак.

Транспортні витрати на відправлення до нас та від нас до клієнта сплачуються клієнтом, якщо від дати продажу минуло понад 14 календарних днів.